Studieboeken (3)
Zakelijke communicatie voor professionals / Druk 6
2012 || Paperback || Daniel Janssen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Zakelijke communicatie voor professionals integreert en presenteert deze kennis en inzichten in een relevante context voor elke professional zoals adviseren, presenteren, samenwerken, overtuigen, verkopen en communiceren bij een crisis. Op deze manier werken studenten (en andere gebruikers) gericht aan essentiële competenties. Niet langer staan teksten en gesprekken centraal, maar concrete taken in hun context.
Creatief communiceren met kinderen
meer dan 20 voorbeelden hoe je op een speelse en kindvriendelijke manier kunt communiceren
2012 || Paperback || Lieke Drukker e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Volwassenen praten niet zo vaak met kinderen. Als ze dat doen is daar vaak een vervelende aanleiding voor, bijvoorbeeld slechte schoolprestaties of nog erger een scheiding van de ouders. Het zijn vaak gesprekken waar kinderen niet om vragen. Het is daarom extra belangrijk om die gesprekken zo te voeren, dat kinderen dit niet als onaangenaam ervaren. Aan te sluiten bij de leefwereld van een kind is dan van belang.
Je kunt beter met het kind op de grond op een groot stuk papier samen een tekeni...
Corporate communication worldwide / Druk 2
an introduction
2012 || Paperback || Mariet Herle e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Corporate Communication Worldwide covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. In today’s world, the meaning of worldwide is truly dynamic and this book reflects such new reality.