Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Commerciële calculaties 2 / Druk 6
2017 || Paperback || Gerard Minnaar e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.
Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
* Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
* reikt een overzichtelijk model aan;
* bevat veel oefenopgaven...
Introductie basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie / Druk 4
SERIE: Bedrijfseconomie in breder verband
2015 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Introductie basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie onderscheidt zich van andere studiemethoden doordat deze methode bedrijfseconomie en bedrijfsadministratie geïntegreerd behandelt. Dit boek richt zich op studenten van alle opleidingen in het hoger onderwijs waarvoor elementaire kennis van bedrijfseconomie en bedrijfsadministratie van belang is. Studenten maken kennis met de basisbegrippen uit beide vakgebieden. Aan de orde komen kernbegrippen als opbrengsten, kosten, ontvan...