Zoekfilters

Uitgever
Boom (4)
Vakmedianet (3)
Taal
Nederlands (6)
Verschijningsvorm
Paperback (5)
Hardcover (2)

Studieboeken (7)

28,25
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 26,84
+
Bestel

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

2021 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?

Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.

Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat ...

52,95
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Service excellence, Werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

werken aan excellente klantgerichtheid en uitzonderlijke klantbeleving met het Service Excellence Model

2016 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016.

Een emotionele connectie met klanten ontwikkel je door ze een uitzonderlijke

klantbeleving te bieden. Klanten steeds weer weten te boeien en aan je

organisatie binden. Het is dé onderscheidende succesfactor - zowel voor het

bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Noodzakelijke voorwaarde: Service Excellence. Het werken aan een exc...

42,50
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 40,38
+
Bestel

Handboek Strategische B2B-marketing

Maximale waarde creëren voor klanten en aandeelhouders

2022 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Boom || met inkijkexemplaar

De gemiddelde B2B-klant bestaat niet. Wel kun je de verschillende klantsegmenten in kaart brengen en per segment werken aan winstgevende relaties op de lange termijn.

• Actuele thema’s zoals klantsegmentatie, waardeproposities en customer experience

• Voor B2B-professionals in marketing, sales, service, operations en finance

• Auteur heeft ruim dertig jaar ervaring als B2B-consultant

Stel je voor dat de belangrijkste klanten voor jouw bedrijf ontevreden zijn wegens te weinig aandacht....

49,95
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Excelleren in service

Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts

2019 || Hardcover || Jean-Pierre Thomassen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.

Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is 'Excelleren i...

27,75
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 26,36
+
Bestel

Customer delight in vijf stappen

hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt

2014 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.

Dat dit streven van organisaties geen utopie...

49,95
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Customer Delight Strategie

enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid

2012 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten

*warmte en egostreling

Aan de hand van pr...

26,50
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

World-Class Service

The 6 Rules of Creating Exceptional Customer Experiences

2023 || Paperback || Dennis Opstal e.a. || Boom

How do you provide exceptional service to demanding customers?

They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight. Or eating at one of the tables you're waiting on. As a service employee, you encounter dozens or even hundreds of customers a day. Some of them are easygoing. With them, you can't go wrong. But some are demanding. They set the bar high and let you know it.

How should you serve these cus...