Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (2)

19,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Trend-Driven Innovation / 1st edition

Beat Accelerating Customer Expectations

2015 || Paperback || Henry Mason e.a. || John Wiley and Sons Ltd || met inkijkexemplaar

Trend-Driven InnovationBeat accelerating customer expectations. Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong.

In this startling new book, the team at TrendWatching share a powerful, counter-intuitive truth: to discover what people want next, stop looking at customers and start looking at businesses. That means learning how to draw powerful insights from the way leading brands...

55,90
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 53,11
+
Bestel

Waarde propositie ontwerp / Druk 1

2020 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet

Gebonden, hardcover editie.

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas...