Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (3)
morgen verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
morgen verzonden
Fuseren is topsport
praktijkgids voor het managen van fusies
2009 || Hardcover || Theo van Iperen || Mediawerf
Het bedrijfsleven en de not-for-profit sector zijn weinig succesvol in het managen van fusies. Veel tijd en geld gaan verloren zonder dat de fusiedoelen ook maar een stap dichterbij komen. Terwijl het anders kan. Fuseren is topsport bevat een concrete aanpak voor de verschillende fasen van het fusieproces. Stap voor stap. Hoe komen we tot een intentieverklaring die op draagvlak kan rekenen en de basis legt voor succes? Wat er moet gebeuren om de volgende stap te zetten: het daadwerkelijk fuse...
Lean Six Sigma Secrets for the CIO
2009 || Hardcover || William Bentley || Taylor & Francis || ook als eBook
Going beyond the usual how-to guide, Lean Six Sigma Secrets for the CIO supplies proven tips and valuable case studies that illustrate how to combine Six Sigma rigorous quality principles with Lean methods for uncovering and eliminating waste in IT processes. Using these methods, the text explains how to take an approach that is all about improving IT performance, productivity, and security much as it is about cutting costs. Savvy IT veterans describe how to use Lean Six Sigma with IT governa...