Zoekfilters

Taal
Engels (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

15,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

The Challenger Sale

How To Take Control of the Customer Conversation

2020 || Paperback || Matthew Dixon e.a. || Penguin

In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge themWhat's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. The best salespeople don't just build relationships with customers.

They challenge them. Matthew Dixon, Brent Adamson, and their colleagues at CEB have studied the performance of thousands of sales re...

18,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Business Model You / 2nd edition

The One-Page Way to Reinvent Your Work at Any Life Stage

2022 || Paperback || Tim Clark e.a. || Wiley

The all-new edition of the 4-color, global bestseller, Business Model You Many people dream of different careers or life paths, yet most lack a structured, practical way to reinvent themselves. The first edition of Business Model You pioneered a design-thinking approach to career reinvention. It used a single-page tool enabling readers to sketch a "personal business model" to reveal new, more satisfying career and life possibilities.

Published in 20 languages, the book has been used by hundre...

28,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 27,50
+
Bestel

SPIN Verkooptechniek

hoe haal je grote orders binnen?

2016 || Hardcover || N. Rackham || MainPress B.V.

Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.

Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen. De ...