Zoekfilters

Taal
Nederlands (4)
Engels (2)

Studieboeken (6)

65,95
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
+
Bestel

Understanding Real Analysis / 2nd Edition

2017 || Hardcover || Paul Zorn || Taylor & Francis

This book is a one-semester text for an introduction to real analysis. The author's primary aims are to develop ideas already familiar from elementary calculus in a rigorous manner and to help students deeply understand some basic but crucial mathematical ideas. Meets and aligns with various student backgrounds Pays explicit attention to basic formalities and technical language Contains varied problems and exercises Drives the narrative through questions

42,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Lerend organiseren / Druk 4

als meer van hetzelfde niet werkt

2017 || Hardcover || André Wierdsma e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Om te kunnen voortbestaan is het van groot belang dat organisaties zich blijven ontwikkelen. Lerend organiseren licht toe hoe een organisatie kan blijven leren en innoveren.

Waarom kiezen voor Lerend organiseren?

* Leert je hoe je een organisatie kan veranderen in een lerende organisatie;

* bevat de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied;

* met uitgebreide online ondersteuning.

Met Lerend organiseren leer je hoe een bestaande organisatie verandert in een lerende organisatie. Het studieboek reikt ...

168,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 159,60
+
Bestel

Leerboek interne geneeskunde / Druk 15

2017 || Hardcover || C.D.A. Stehouwer e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Interne geneeskunde is dé kerndiscipline binnen de curatieve geneeskunde en daarmee ook binnen de medische opleiding. Door de jaren heen is er een onverminderde behoefte aan een Nederlandstalig boek op dit gebied blijven bestaan. Dit boek – begonnen als 'Den Ottolander' – verscheen voor het eerst in 1969 en heeft zich sinds die tijd ontwikkeld tot hét standaardwerk binnen de Nederlandse interne geneeskunde.Het boek gaat uit van een ziektekundige oriëntatie. Interne geneeskunde is immer...

139,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 132,05
+
Bestel

Basiswerk V&V Medische fysiologie en anatomie / Druk 1

2017 || Hardcover || IJ.D. Jüngen e.a. || Bohn Stafleu van Loghum

Verpleegkundigen baseren hun handelen grotendeels op geneeskundige gegevens. Om deze gegevens juist te kunnen interpreteren, is een goede theoretische en praktische kennis van de fysiologie en anatomie nodig. Het basiswerk Medische fysiologie en anatomie geeft inzicht in de fysiologische en anatomische processen, en is een uitstekende basis om pathologische verschijnselen bij de patiënt te leren herkennen, interpreteren en hier adequaat op te reageren. In dertien hoofdstukken komen de versch...

87,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 83,55
+
Bestel

Verlieskunde / Druk 7

methodisch kompas voor de beroepspraktijk

2017 || Hardcover || Herman. de Mönnink || Bohn Stafleu van Loghum

Verlies is geen probleem of ziekte, maar een transitieproces waar steun bij nodig is. Of het nu gaat om afscheid nemen van een overledene, van je eigen gezondheid, van een lichaamsdeel, van je land van herkomst of van je toekomstperspectief: voor mensen die met verlies te maken krijgen, is zorgvuldige support onmisbaar. Professionals bieden support als die steun onvoldoende geboden kan worden door de eigen omgeving. 

 Voor de professionele verliesbegeleider zijn er veel vragen om rekening me...

36,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Designing Brand Identity / 5th edition

An Essential Guide for the Whole Branding Team

2017 || Hardcover || Alina Wheeler || John Wiley and Sons Ltd

Designing Brand Identity Design/Business Whether you're the project manager for your company's rebrand, or you need to educate your staff or your students about brand fundamentals, Designing Brand Identity is the quintessential resource. From research to brand strategy to design execution, launch and governance, Designing Brand identity is a compendium of tools for branding success and best practices for inspiration. 3 sections: brand fundamentals, process basics, and case studies.

Over 100 b...