Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
vandaag verzonden
Marketing 3.0 / 1st edition
From Products to Customers to the Human Spirit
2010 || Hardcover || Philip Kotler e.a. || John Wiley and Sons Ltd
Understand the next level of marketing. The new model for marketing-Marketing 3.0-treats customers not as mere consumers but as the complex, multi-dimensional human beings that they are. Customers, in turn, are choosing companies and products that satisfy deeper needs for participation, creativity, community, and idealism. In Marketing 3.0, world-leading marketing guru Philip Kotler explains why the future of marketing lies in creating products, services, and company cultures that inspire, in...
vandaag verzonden
Meta profesional (eentalig) 1 libro de ejercicios + Intertaal Augmented
2015 || Hardcover || J.J. Patron || Intertaal
Met het libro de ejercicios kunnen de cursisten het geleerde zelfstandig thuis of in de les oefenen. Ook wordt er in elke unidad aandacht besteed aan de uitspraak van het Spaans.
Het libro de ejercicios van deel 1 bevat ook vijf Etapas, Etapa 2 en 5 zijn voorbeelden van examens op niveau A1 en niveau A2.
Achter in het libro de ejercicios staan de transcripties van de luisterteksten, de oplossingen bij de oefeningen en een Tabla de recursos met idioom voor zakelijke gesprekken.
Over deze serie
...