Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Stakeholdermanagement - Start met wie
start met wie
2016 || Paperback || Paul Stamsnijder || Boom || met inkijkexemplaar
Stakeholder management - het omgaan met netwerken - is tegenwoordig een belangrijk onderwerp in de bestuurskamer. Organisaties die aandacht besteden aan al hun stakeholders, presteren aantoonbaar beter dan organisaties die dat niet doen. Maar pas op: als dat gedaan wordt met een verkeerd motief, dan is het slechts window dressing. En dat is dodelijk voor de reputatie. In Stakeholder management worden de geheimen van netwerken uit de doeken gedaan. Met dit boek leren CEO's, ondernemers, toezic...
Merkpositionering
brug tussen marketing en communicatie
2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.
Waarom kiezen voor Merkpositionering?
* veel aansprekende en actuele voorbeelden;
* aandacht voor theorie én praktijk;
* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.
Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...