Zoekfilters

Taal
Nederlands (2)

Studieboeken (3)

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Digital marketing

2024 || Paperback || Tom Goossens || Owl Press

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing.

Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke rou...

35,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,25
+
Bestel

Het MarCom-ABC

100 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen

2024 || Paperback || Charlotte Van Hasselt e.a. || Owl Press

'Waar plaatsen we de CTA?’

‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’

‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’

Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en MarCom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen, spreken ze een vreemde taal.

In dit boek worden 100 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de MarCom-...

33,00
Leverbaar vanaf 19 december
met 5% korting 31,35
+
Bestel

The Buyer's Balance

What your costumers want to share with you

2024 || Paperback || Bert Paesbrugghe || Owl Press

Have you ever wondered why satisfied customers don’t always stay loyal customers? Why do many companies adopt new sales or enabling technologies, yet fail to see the expected increase in turnover or customer satisfaction? And why do customers expect more from your company despite your yearly innovations?

The answer is both complicated and simple. It’s complicated because it requires changing outdated thinking and processes. However, it becomes simple to understand the customer when you th...