Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Saxion (4)
Hogeschool Rotterdam (3)
Christelijke Hogeschoo... (2)
» Toon alle opties (2)
Categorie
Marketing (2)
Verschijningsjaar
2022 (3)
2020 (2)

Studieboeken (5)

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

67,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 64,13
+
Bestel

E-commerce & E-business / Druk 2

2020 || Paperback || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;

- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;

- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.

E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business beschrijft hoe organisaties...

42,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Retailmarketing / Druk 8

2022 || Paperback || Frank Quix || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Toegankelijk handboek over retailmarketing,

- verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;

- het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.

In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.

Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begri...

77,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Consumentengedrag / Druk 8

2022 || Paperback || Jeske Nederstigt e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Geeft psychologisch inzicht in consumentengedrag en biedt daarmee een basis voor succesvolle marketing;

- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;

- met aandacht voor circulariteit en duurzaam consumentengedrag, vanuit verschillende perspectieven: consument, maatschappij en marketingafdelingen.

Consumentengedrag is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Het boek biedt (toekomstig) ma...