Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (1)
xNUR: Management algemeen
xUitgever: Boom
xVerschijningsjaar: 2021
xVoorgeschreven bij: Christelijke Hogeschool Ede (CHE)
37,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
maandag verzonden
met 5% korting 35,39
Marktonderzoek - design
Door de boom het bos zien
2021 || Paperback || Iris van Hest || Boom || met inkijkexemplaar
Marktonderzoek-design introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat je inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die je daarbij kunt inzetten.
Het boek laat je stapsgewijs zien hoe je op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpt. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal ...