Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
De klantendriehoek - nieuwe editie
Moeilijke klanten bestaan niet
2023 || Paperback || Philip van Kelst || Lannoo || met inkijkexemplaar
Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het mode...
morgen verzonden
ESG-gids
In 7 stappen naar winst in duurzaamheid
2023 || Paperback || Karine Vandenberghe || Lannoo || met inkijkexemplaar
Dit praktijkgericht handboek op vlak van ESG (Environment-Social Governance) biedt de ondernemer en manager concrete handvaten om als bedrijf betere financiƫle resultaten te halen en positief bij te dragen aan milieu, mens en samenleving. Deze dubbele impact wordt onderbouwd met cases en voorbeelden uit de praktijk. Via opdrachten wordt de lezer aangezet om zelf aan de slag te gaan. ESG-gids biedt bovendien een kader om niet alleen zelf betere ESG resultaten te behalen maar ook om met alle s...