Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)
Verschijningsjaar
2018 (2)
Uitgever
Boom (2)

Studieboeken (3)

34,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Verandermanagement veranderd - 18 kernideeën over veranderen getoetst

18 populaire veranderideeën getoetst

2018 || Paperback || Wouter ten Have e.a. || Boom

Aan modellen, goeroes en boeken met de volgende succesaanpak voor verandermanagement geen gebrek. Tegelijkertijd leiden discutabele aanpakken tot verspilling en gemiste kansen. Inzicht in wat wel of niet werkt schiet tekort. Verandermanagement veranderd zuivert het vakgebied en toont welke ideeën over veranderen wel en niet deugen.

De groeiende populariteit en relevantie voor de praktijk van het vakgebied verandermanagement is onmiskenbaar. Dat maakt de vraag wat wel en niet deugt en werkt ...

39,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Verandercanvas

Een praktisch boek voor iedereen die doordacht wil werken aan organisatieverandering

2018 || Hardcover || Anne-Bregje Huijsmans e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

In vrijwel alle organisaties vinden veranderingen plaats. Variërend van ingrijpende veranderingen zoals een reorganisatie tot relatief kleine aanpassingen in bijvoorbeeld samenwerkingsafspraken tussen teams. Het doel van dergelijke veranderingen is altijd om de organisatie en haar medewerkers beter te laten functioneren, zodat de organisatiedoelstellingen worden gerealiseerd. Maar succesvol veranderen gaat niet vanzelf.

Het VeranderCanvas helpt om doordacht te werken aan organisatieveranderi...

29,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Veranderkracht

succesvol doelen realiseren

2013 || Hardcover || Steven ten Have e.a. || Mediawerf

Managers worstelen dikwijls met het formuleren van een goede strategie voor de organisatie. Het is vaak moeilijk écht te kiezen en te prioriteren. Alles moet, alles lijkt belangrijk. Daarnaast blijkt het ook vaak lastig een gekozen strategie te vertalen in een verandervisie, een verhaal dat klopt én aanspreekt. Een goede strategie en verandervisie zijn een begin. Een goed begin is het halve werk. Niet minder, maar ook niet meer. Daarna moeten er resultaten geboekt worden. Dan blijkt vaak da...