Zoekfilters
Studieboeken (3)
morgen verzonden
Jubileum boek Service Management
van de professionele schoonmaak
2019 || Hardcover || Henk Hogewoning || Vakmedianet
Veertig jaar Service Management is veertig jaar inhoud over verleden, heden en toekomst van de professionele schoonmaak.
Dat is dan ook precies waar dit boek over gaat.
Waar komen we vandaan, hoe zitten we in elkaar en wat mogen we verwachten? Waarbij het verrassend is om te zien hoe grote schoonmaakbedrijven ooit ook zijn begonnen als eenmanszaak met een emmer, een ladder en het nodige sop. En dat het mkb nog steeds dé motor van de schoonmaakbranche is. Maar er komt meer voorbij in dit un...
morgen verzonden
Retail is mensenwerk
Hoe stenen winkels winnen; een handleiding
2023 || Hardcover || Hans van Tellingen || Pumbo.nl B.V.
Retail is mensenwerk en stenen winkels winnen. Maar hoe doen zij dat? Dit boek biedt, als handleiding, de antwoorden. Het is het derde deel van de trilogie ‘Stenen Winkels Winnen’, na de succesvolle uitgaven ‘#WatNouEindeVanWinkels’ (2016) en ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’ (2018).
Een greep uit de onderwerpen:
• Omzet en marktaandeel stenen winkels nemen toe. Het belang van thuiswinkelen neemt af. De retailleegstand daalt. Heeft transformeren wel zin?
• Marketing, beleving en h...
International Handbook Of Survey Methodology
2024 || Hardcover || de Leeuw || Routledge Academic
Covers methodological and statistical issues in designing and analyzing surveys. This handbook provides guidance on collecting survey data and creating meaningful results. It focuses on data collection, from face-to-face interviews, to Internet and interactive voice response, to special challenges involved in mixing these modes within one survey.