Zoekfilters

Verschijningsvorm
Hardcover (2)

Studieboeken (3)

33,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 31,35
+
Bestel

Starten met een Professionele LeerGemeenschap

PLG-teams in het onderwijs

2015 || Hardcover || Maarten Bruns e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Dit boek biedt docenten en schoolbestuurders een duidelijke houvast om aan de slag te gaan met professionele leergemeenschappen. De concrete aanpak geeft veel structuur, leidt tot zichtbare resultaten en maakt professionele leergemeenschappen daarmee tot een succes. Samenwerken doe je immers niet door bij elkaar te gaan zitten aan een tafel en gewoonweg te gaan praten. Het boek bevat allerlei praktische werkvormen die helpen om de uitwisseling effectief te laten verlopen met een focus op het ...

56,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 53,20
+
Bestel

Formatief evalueren in de praktijk / Druk 2 (Heruitgave)

2019 || Hardcover || Dylan Wiliam e.a. || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Formatief evalueren heeft drie belangrijke kenmerken:

- Je weet wat je je leerlingen wilt laten leren, en leerlingen weten dat ook.

- Je peilt voortdurend wat een leerling al weet en begrijpt.

- Je gebruikt die feiten om de leerling verder te helpen in zijn leerproces.

Dylan Wiliam is een autoriteit op het gebied van formatief evalueren. Met mede-auteur Siobhán Leahy licht hij in dit boek vijf kernstrategieën voor formatief evalueren toe. De strategieën zijn uitgewerkt in 24 praktische ...

13,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 12,83
+
Bestel

Leren zichtbaar maken

Beknopte uitgave

2017 || Paperback || John Hattie || Bazalt Educatieve Uitgaven || met inkijkexemplaar

Maak kennis met de visie van onderwijswetenschapper John Hattie. In deze beknopte uitgave van Leren zichtbaar maken vindt u zijn belangrijkste ideeën terug. Hatties centrale boodschap luidt: weet welke impact u heeft op het leren van uw leerlingen. Kijk naar uw onderwijs door de ogen van uw leerlingen en leer hen hun eigen leraar te worden.

Hattie baseert zijn visie op meta-analyses die hij verrichtte op duizenden onderwijsonderzoeken, met als centrale vraag: wat heeft grote impact op het ver...