Wil jij meer afspraken met potentiële klanten, maar vind je het spannend om een bedrijf zomaar ‘koud’ te bellen? Hoe weet je wat je moet zeggen? Hoe klink je overtuigend? Wat nou als ze niet leuk reageren of zelfs boos worden? Of je nu voor het eerst gaat bellen of al meer ervaring hebt, dit boek helpt jou om meer afspraken te maken.
Stel dat je precies weet wat je moet zeggen, vind je het dan nog steeds spannend? Michelle leert je hoe je de juiste vragen stelt door oprecht geïnteresseerd te zijn, zodat je inzicht krijgt in de situatie en de behoefte van de klant. Met een helder doel, goede opening en een juiste mindset kun je zelfs blij zijn met een ‘nee’. Dat is duidelijker dan een ‘misschien’.
Ontdek het belang van de woorden die je kiest, de vragen die je stelt en de manier waarop je jouw stem gebruikt. In dit boek lees je hoe je rationele en emotionele beïnvloeding inzet, zodat er een optimale verbinding ontstaat tussen jou en je gesprekspartner. Zo worden je gesprekken waardevol.
De logische en concrete voorbeelden en opdrachten helpen jou om met focus, doelgerichtheid en veel vertrouwen aan de slag te gaan. Met de juiste werkwijze en vaardigheden wordt acquisitie een heel leuk, makkelijk en effectief onderdeel van jouw werk. Als je overtuigd bent van jezelf, kun je immers ook een ander overtuigen.
OVER DE AUTEUR
Michelle van den Bergh is acquisitietrainer, stresscounselor, NLP-practitioner en eigenaar van Beter Bellen. Met meer dan 17 jaar ervaring helpt ze bedrijven in uiteenlopende branches, zoals media- en marketingbureaus, salesorganisaties, financiële dienstverleners en bedrijven in de fashionbranche, met het verbeteren van hun acquisitieresultaten. Ze weet hoe je een goed verkoopgesprek voert en hoe je aan meer afspraken in je agenda komt.
RECENSIE
‘Een helder, gestructureerd en inspirerend boek voor elke ondernemer die meer klanten wil. Geschreven door een ervaringsdeskundige die je van A tot Z meeneemt in de wereld van acquisitie.’
Mandy van de Wijgert, Outmatch Telefonische acquisitie & trainingen