Maak werk van je boek

Hoe schrijf je een boek dat moeiteloos klanten aantrekt

Voorzijde
Achterzijde
24,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,28 i
+
Bestel
ISBN: 9789493277823
Uitgever: Expertboek
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Daisy Goddijn
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2023
NUR: Non-fictie informatief professioneel algemeen

Een businessboek schrijven? Maak er serieus werk van en lees eerst dit boek.

Je leert dan hoe je het schrijfproces slim aanpakt en hoe je een boek schrijft dat ook daadwerkelijk nieuwe klanten aantrekt.

Er liggen namelijk een aantal valkuilen op de loer als je de knoop hebt doorgehakt om te gaan schrijven. Bespaar jezelf dus tijd en energie en omzeil moeiteloos deze valkuilen door aan de slag te gaan met de tips uit dit boek.

Of je nu al bezig bent met het schrijven van jouw boek of nog moet beginnen, dit boek beantwoordt de meestgestelde vragen van ondernemers die een business-boek willen schrijven.

Je krijgt concrete antwoorden op belangrijke vragen, zoals:

Hoe zet ik mezelf als expert neer met een boek?

Hoe breng ik structuur aan in mijn boek?

Hoe geef ik mijn boek uit en verdien ik de investering terug?

Hoe maak ik van mijn boek een bestseller?

Hoe zorg ik ervoor dat mijn boek blijvend aandacht trekt?

Daisy geeft je praktische tips die je helpen om efficiënt en moeiteloos jouw boek te schrijven. Ook leert ze je hoe je jouw boek inzet als marketingtool en hoe je van

je lezers klanten maakt. Een mustread voor slimme ondernemers.

Inclusief handige checklists, video’s en schrijfoefeningen!

OVER DE AUTEUR:

Daisy Goddijn is eigenaar van uitgeverij Expertboek, auteur, schrijfcoach en grafisch vormgever. Ze heeft zes boeken geschreven en maakt het schrijven en uitgeven van een boek graag gemakkelijk voor ondernemers. Ook is ze uitgever van de 10 stappenserie, HOE DAN?-boeken, de Experttips boekenserie en talloze unieke boeken. Ze weet bij uitstek hoe je een boek schrijft dat klanten aantrekt.

RECENSIE:

'Een boek is niet alleen een prachtig visitekaartje en de mooiste brochure die je je maar kunt wensen.

Het verschaft je ook autoriteit en is op die manier een magneet voor het aantrekken van nieuwe klanten.

Ik spreek uit ervaring.’ Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur