Als je medewerkers gelukkig zijn, maken ze jouw klanten gelukkig. Maar hoe zorg je er als werkgever voor dat je medewerkers gelukkig en tevreden zijn en blijven? Zo blij dat ze nooit meer bij je weg willen, dat het ziekteverzuim daalt en dat het talent dat je wilt aantrekken vanzelf de weg naar jouw organisatie vindt. De antwoorden op deze vraag lees je in dit boek.
Jacqueline laat je in 10 stappen zien hoe je je medewerkers blij maakt. Na het uitvoeren van de stappen heerst er vertrouwen in je organisatie, gebaseerd op:
- een stevige cultuur
- inzet op talent
- het feit dat je medewerkers zich altijd gehoord en serieus genomen voelen
Dit boek is niet theoretisch maar juist erg praktisch. In elke stap vind je praktijkvoorbeelden en opdrachten. Ga met deze opdrachten aan de slag en maak je medewerkers gelukkig, zodat zij jouw klanten blij maken.
OVER DE AUTEUR:
Jacqueline van Wijk is eigenaar van Jackles, coach en spreker. Ze heeft ruim 20 jaar ervaring met het behandelen van klantsignalen, waarvan 15 jaar bij de grootste particuliere schadeverzekeraar van Nederland. Jacqueline coacht in teamverband en 1-op-1. Ze zit vol praktische kennis en tips voor grote en kleine organisaties om medewerkers, en op die manier klanten, gelukkiger te maken.