Sales zonder bullshit

Hoe je belachelijk succesvol wordt met LinkedIn en Sales vanuit je Hart

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
24,99
Levertijd: 6 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 23,74 i
+
Bestel
ISBN: 9789492790484
Uitgever: Nubiz
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Marjolein Bongers Richard van Kray
Druk: 1
Pagina's: 200
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Management algemeen Marketing

In dit boek combineren Richard van Kray en Marjolein Bongers hun expertise op het gebied van sales en LinkedIn tot een unieke gids waarmee je de effectiviteit van je salesaanpak flink zult verbeteren. Offline in een salesgesprek én online op LinkedIn. Die werelden vloeien steeds meer samen, dus het is verstandig om geen kant te kiezen, maar het één te doen en het ander niet te laten.

Richard en Marjolein laten zien hoe je écht succesvol kunt zijn, zonder de clichés en fratsen van zelfbenoemde goeroes. Dat gaat verder dan alleen tips – ze dagen je uit om authentiek te zijn en je eigen regels te volgen. Want succesvol zijn kan alleen als je naar binnen durft te keren, jezelf laat zien, echte verbinding aangaat en niet bang bent om fouten te maken.

Richard en Marjolein delen hun eigen ervaringen, misstappen en successen. Geen poespas, gewoon wat werkt en wat niet. Met talloze nieuwe inzichten en praktische tips, waarmee je direct aan de slag kunt. Het resultaat is zeker geen saai managementboek, maar een boek voor iedereen die toe is aan een frisse nieuwe kijk op sales en LinkedIn die écht impact heeft. Lees dit boek en ontdek hoe je zonder bullshit een belachelijk groot succes kunt worden.

OVER DE AUTEURS:

Marjolein Bongers is een ervaren trainer, spreker en autoriteit op het gebied van LinkedIn. Ze is oprichter van House of Social Media, ambassadeur van LinkedIn Benelux en auteur van de bestseller LinkedIn Power. Ze volgde een opleiding beïnvloedingspsychologie en schrijft regelmatig blogs en artikelen.

Richard van Kray is oprichter van trainingsbureau De Klantbetekenaars en een veelgevraagd spreker. Hij is medebedenker van de filosofie Sales vanuit je Hart, die je leert om écht van betekenis te zijn voor de klant. Zijn boek Sales vanuit je Hart staat al jarenlang bovenaan de bestsellerlijsten.