Digital Hero

Het complete handboek voor digitale producten

Voorzijde
Achterzijde
39,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789492790439
Uitgever: Nubiz
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Vincent Gill
Druk: 1
Pagina's: 272
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2023
NUR: Toegepaste webdesign Vormgeving en design

Het ontwikkelen van een website, webshop of app is een veelzijdig proces waarbij verschillende disciplines en vaardigheden een rol spelen. Van strategie en design tot acquisitie en conversieoptimalisatie. Die kennis is vaak niet in één persoon verenigd, maar verdeeld over een multidisciplinair team van specialisten. Dit boek brengt voor het eerst al die kennis samen in één praktische handleiding.

In 30 lessen, verdeeld over 6 categorieën leer je alles wat je moet weten over het succesvol ontwikkelen en lanceren van digitale producten. En dankzij het slimme Hero Wheel heb je in één oogopslag een goed overzicht van de 30 onderdelen en hun samenhang.

Dit boek geeft studenten, starters en trainees binnen het digitale vakgebied een vliegende start. Met behulp van de 30 essentiële lessen ontwikkel je in no time een stevig fundament – van digital zero naar digital hero! Ook meer ervaren specialisten kunnen dankzij dit boek hun kennis verbreden van I- naar T-shaped en daardoor probleemloos samenwerken met andere teamleden en hun rol binnen het team verstevigen. Dit boek is bovendien onmisbaar voor managers die een multidisciplinair team aansturen en het hele traject willen begrijpen en overzien. Het boek bevat talloze templates, technieken en praktische richtlijnen waarmee je direct zelf aan de slag kunt.

Ruim 20 merken en agencies en meer dan 20 experts hebben een bijdrage geleverd aan dit boek!

Over de auteur:

Vincent Gill is digitaal strateeg en manager bij fullservice bureau Accenture Song. In die rol fungeert hij als sparringpartner voor toonaangevende klanten uit binnen- en buitenland. Daarvoor was hij digitaal strateeg, marketeer en data-analist bij digital bureau Clockwork (nu Ordina). Vincent behaalde een Master of Science in Marketing aan de VU in Amsterdam en schrijft regelmatig artikelen over UX, design, data en strategie, onder andere voor Marketingfacts en op zijn eigen blog conversiedesign.nl.