Bel me wel

Alle bouwstenen voor duurzame en succesvolle telemarketing

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
22,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 21,80 i
+
Bestel
ISBN: 9789492528766
Uitgever: S2 Uitgevers
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Patrick Jordens
Druk: 1
Pagina's: 220
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
NUR: Bedrijfskunde algemeen

Telemarketing is door het directe persoonlijke contact voor veel organisaties een van de belangrijkste kanalen voor verkoop en fondsenwerving. Telemarketing wordt echter door consumenten en ondernemers regelmatig als een ergernis ervaren. Hoe komt het dat deze telefoontjes zoveel weerstand oproepen? Het spanningsveld tussen het commerciële belang en de maatschappelijke acceptatie moet overbrugd worden, wil telemarketing een bruikbaar kanaal blijven in de toekomst. Het is noodzakelijk om de klant in het hele proces centraal te gaan stellen.

Jordens biedt de laatste en beste inzichten uit de praktijk, inclusief:

• 18 interviews met inzichten van alle relevante partijen uit het telemarketingveld o.a. de Autoriteit Consument & Markt (ACM) en het ministerie van Economische Zaken en Klimaat (EZK);

• een overzicht van de kansen en beperkingen van steeds strengere wetgeving;

• relevante lessen uit de praktijk van diverse belangrijke adverteerders op de Nederlandse markt.

Vol met tips, tricks, best practices en checklists helpt Bel me wél je ontdekken welke bouwstenen onmisbaar zijn voor een duurzame en succesvolle telemarketingpraktijk.

Patrick Jordens (1969) is ondernemer en gastdocent marketing, dataprivacy en ethiek aan de Hogeschool van Rotterdam. Hij is oprichter van de compliance-consultancyorganisatie DMCC. Vanuit zijn expertise in consumenten- en (e-)privacywetgeving doorziet hij als geen ander de impact van wetgeving op de Nederlandse economie en op de dagelijkse praktijk van organisaties.