Werkboek Basis marketing voor het MBO 2e editie

MBO student op niveau 3 en 4

Voorzijde
13,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 12,35 i
+
Bestel
ISBN: 9789492442925
Uitgever: Edufocus
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Tim Gorter René Ter Beke
Druk: 2
Relevante opleidingen: E-commerce & Entrepreneurship International Business & Sales
Pagina's: 60
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
Voorgeschreven bij o.a.: EuroCollege
Vervanger van: 9789492442789
NUR: Marketing

De lesmethode “Basis Marketing voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de moderne marketing zoals deze zich vanaf de jaren 60 heeft ontwikkeld. Dit betreft het werkboek waarin de bijbehorende opdrachten zijn opgenomen. De methode is sterk praktijkgericht en zeer toegankelijk voor de MBO student op niveau 3 en 4. De verworven kennis uit dit lesmateriaal kan direct worden ingezet!