Social Media voor het MBO 2021-2022

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Social Media voor het MBO 2021-2022

ISBN: 9789492442703
Uitgever: Edufocus
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Tim Gorter René Ter Beke
Druk: 1
Pagina's: 141
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
Vervanger van: 9789492442604
NUR: Marketing

"De lesmethode “Social Media voor het MBO” behandelt alle belangrijke aspecten van de Social Media, zoals deze worden toegepast in de beroepspraktijk. De verworven kennis kan direct worden ingezet! In het leerboek zijn bij elk hoofdstuk ook kennisvragen opgenomen. Verdiepende toepassings opdrachten zijn beschikbaar via het bijbehorende (kosteloze) webportaal.

Specifieke kenmerken: - Veel praktische opdrachten. - Directe aansluiting bij het beroepenveld. - Compleet met presentaties, toetsen en docentenmateriaal. Onderwerpen: - (Online) marketing en social media strategieën - Social Media planning - Effectieve inzet van Social Media - Selectie van social media platformen - E-mail marketing - Mobile marketing - Lead nurturing - Webcare - Meten - Social media protocollen - Cybercrime"