Veel ondernemers schrijven een boek om zichzelf als expert te positioneren. Maar een boek schrijven dat past in je businessmodel, dat is andere koek. En daar gaat dit boek over. Als ondernemer wil je namelijk een boek schrijven waarmee je het verschil maakt voor de lezer. Alleen dan maak je met je boek ook het verschil voor je bedrijf én voor jezelf. Aan de hand van de BESTSELLER-methode leer je in dit boek de tien stappen om je boek in je businessmodel op te nemen. En verder krijg je vijftig praktische tips waarmee je meteen aan de slag kunt, zelfs al voordat je begint met schrijven.Dus in dit boek geen eindeloze theorieën of lange teksten over hoe je een boek moet schrijven, maar korte praktische tips die je direct kunt toepassen. Want als ondernemer heb je het druk genoeg, maar wil je wel het verschil maken!OVER DE AUTEURDaisy Goddijn is uitgeefster en grafisch vormgeefster. Ze helpt ondernemers met het uitgeven van hun boek in eigen beheer waarmee zij zichzelf als expert in de markt zetten en meer klanten krijgen.RECENSIEAls expert ben je verplicht jouw kennis te delen en een boek is hiervoor de ultieme vorm. Het is de mooiste manier om je expertise te laten zien. Bovendien verspreid je met een boek je kennis onder een groot publiek. Ik zeg doen!Hedwyg van Groenendaal, trainer en bestsellerauteur van 18 boeken, De Gelukkige Kennisdeler