Agile marketing

sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie

Voorzijde
Achterzijde
34,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 32,78 i
+
Bestel
ISBN: 9789492196125
Uitgever: Adfo Books
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Adrie Dolman
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
NUR: Marketing

Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen.

Dit boek laat zien wat agile marketing precies inhoudt. Slimmigheden uit Agile, Scrum en Lean, modellen, inzichten en voorbeelden zorgen voor praktische handvatten.

Agile marketing is met name geschreven voor marketingmanagers, propositie en productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders. Maar eigenlijk voor iedereen die beter wil inspelen op de behoefte van de klant en de markt.