Klanten die twijfelen kopen niet

Waarom e-commerce kapot is. En hoe we het kunnen maken.

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
20,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789492107275
Uitgever: Ronde Tafel, SU De
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marja Silvertant Simon van Duivenvoorde
Druk: 1
Pagina's: 168
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
NUR: Marketing

Dit is niet zomaar een praktisch boek met tips voor webshops – het zet je écht aan het denken over hoe het e-commerce spel al jaren wordt gespeeld. En hoe dit beter kan.’

- Patrick Kerssemakers, oprichter FonQ

‘Het is ongelofelijk dat zo’n belangrijk onderdeel van een goede winkelervaring digitaal zo lang onderbelicht is gebleven binnen e-commerce. Persoonlijk advies – want daar hebben we het over – is de Next Big Thing.’

- Wijnand Jongen, directeur Thuiswinkel.org

Over de auteurs

Marja Silvertant en Simon van Duivenvoorde kopen regelmatig dingen online. Dat maakt hen uitermate geschikt om een boek te schrijven over de gebreken van e-commerce. Overigens vormen zij ook samen de directie van Aiden, een software-as-a-service bedrijf dat het makkelijker maakt voor webshops om hun klanten online te begeleiden bij een aankoop. Wat Marja, Simon en Aiden drijft, is één simpele vraag: stel dat we e-commerce vandaag opnieuw zouden uitvinden, hoe zouden webshops er dan uit kunnen zien?