Internal branding 2.0 / druk 2

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Internal branding 2.0 / druk 2

ISBN: 9789491560309
Uitgever: Wolters Kluwer Nederland B.V.
Vervanger van: 9789013090956

Internal branding 2.0

De 18 meest prangende en meest gestelde vragen

Luc van Beers & Gaby Nedeski

Waar eerst het merk allesbepalend was, komt nu de reputatie van een bedrijf steeds meer centraal te staan; die is minstens zo belangrijk als het product of de dienst zelf. Bedrijf en product, organisatie en dienstverlening zijn één, consument en werknemer verwachten dat. Juist nu, in tijden van crisis, waarin mensen op zoek gaan naar de essentie van het leven.

De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.

Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice voor de eigen medewerkers, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en

organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen hierover.

Luc van Beers en Gaby Nedeski, zelf gelouterde ervaringsdeskundigen, delen hun uitgebreide ervaring en inzichten, op een toegankelijke manier, helder en aantrekkelijk geschreven.

Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Ideaal voor de zoekende manager en de leergierige student.

De discussie gaat verder op: www.allesoverinternalbranding.nl