Account management in de praktijk (Heruitgave)

Voorzijde
Achterzijde
62,75
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 59,61 i
+
Bestel
ISBN: 9789491560217
Uitgever: Adformatie Groep
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: G.J. Verra
Pagina's: 196
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2012
Vervanger van: 9789026727863
NUR: Reclame

De aanleiding

Als vervolg op het eerder verschenen boek

Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur, dat eerder 'managerial' van karakter is, concentreert zich het

voorliggende boek meer op de concrete praktijk van account management.

Wat niet betekent dat het boek niet ook voor managers geschikt is - integendeel, bij het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming kunnen managers problemen

ondervinden zonder kennis van de praktijk van account management.

De inhoud

In Account management in de praktijk komen o.a. aan de orde:

accountanalyse en accountplanningscyclus. customer satisfaction measurement met praktische voorbeelden, en teamwork en interface management, waarbij het

concept interorganisatie wordt geïntroduceerd. Om Account management in de praktijk goed te kunnen gebruiken, is basiskennis van het voorafgaande,

meer theoretische boek nodig. De materie van het voorliggende boek is gebaseerd op langdurige ervaring van de auteur met account management in de praktijk. Zowel praktijkmensen, zoals account managers en commerciële managers, alsook studenten van HBO- en WO-opleidingen hebben baat bij dit boek.