Anatomie van de Verleiding

neuromarketing succesvol toegepast

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Anatomie van de Verleiding

ISBN: 9789491560125
Uitgever: Adformatie Groep
Auteur: Paul Postma

Nu al tweede druk!

Anatomie van de Verleiding

Neuromarketing succesvol toegepast

Nieuw! De 3 methoden die toegang geven tot het brein

- Neuromarketing geeft een blijvende voorsprong aan managers die over hun eigen schaduw heen springen

- Waarom weinig informatie leidt tot betere beslissingen

- Het brein maakt rare fouten waar jij gebruik van kunt maken

- Jij herkent wanneer intuïtie wel en niet bedriegt

- Je leert hoe jouw informatie anderen overtuigt

"Neem met dit boek vandaag direct een voorsprong op je collega's en concurrenten."

Max Kohnstamm

Stichting Reclame Marketing

Paul Postma Marketing Consultancy B.V. (PPMC) te Nieuwegein, het organisatieadviesbureau voor commerciële vraagstukken, is in 1987

door Paul Postma opgericht. PPMC adviseert bedrijven en organisaties

bij keuze en uitvoering van hun commerciële strategie. Daarbij is de

fact based neurobenadering zoals beschreven in dit boek leidend. PPMC

behoort tot de top 3 marketing- en businessconsultancy bedrijven in

Nederland, gemeten door TNS NIPO onder klanten van deze diensten, samen

met McKinsey en de Boston Consulting Group. Tot de klanten behoren

ondernemingen uit Nederland, Frankrijk, Engeland en de Golfstaten.

www.ppmc.nl