State of Another Mind

ontdek uw Corporate Authenticity

Voorzijde
Achterzijde
19,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789490940010
Uitgever: Pumbo.nl B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: P. Leuhof
Druk: 1
Pagina's: 223
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
NUR: Management algemeen

State of Another Mind (Ontdek uw Corporate Authenticity)Ben jij nu al de beste meewerker voor de winst van morgen?Leer en studeer over de kracht van authenticiteit. Voor iedere werknemer, voor leidinggevenden en voor hun organisaties. Authenticiteit is de nieuwe onderscheidende verkoop- en acceptatiefactor. Nep, standaard en me-too zijn over. Stake holders zoeken betekenis en zingeving (eerst het 'waarom', 'wie' en het 'hoe', pas daarna het 'wat'). De auteur deelt zijn visie en verkent op speelse toon de samenwerking binnen organisaties. Hij vermijdt oppervlakkigheid en gaat al prikkelend een slag dieper en op zoek naar zijn eigen en jouw kernwaarden. Hij bekijkt trends, schetst onontkoombare vergezichten, is relativerend idealistisch en geeft veel praktische gedragstips. Hij schrijft in een geheel eigen spreekstijl en gebruikt ter afwisseling verdiepende quotes (in een actuele 2e editie). Via een verkenning over (persoonlijke) angst en hoop komt hij uit bij geloofwaardigheid en vertrouwen, als nieuwe winstmakers. Om daarna verdieping te geven aan (persoonlijke) authenticiteit en hoe dat doorwerkt in de organisatiecultuur. Hij pleit voor een andere 'state of mind', dienend leiderschap vanuit een meer authentiek optreden en vanuit verinnerlijkt houvast. Tot slot analyseert hij de verborgen verleiders in het 'oude' communicatie en marketing denken.Het boek is een must voor iedere leider die aanvoelt dat op economsch, maatschappelijk en geestelijk terrein drastiche veranderingen plaatsvinden. Hij of zij denkt nu al aan de winstgevende toekomst voor allen, wil graag de persoonlijke horizon verbreden en nadenken over nut en noodzaak van de stijl van leidinggeven in de snel veranderende realiteit van morgen en ... overmorgen.Naast auteur is Peter Leuhof eigenaar van Branding, Marketing & Communicatiebureau Peetzen bv en werkt hij 24 jaar in en voor veel (inter-)nationale, grote en kleinere organisaties in diverse branches. Nadenken over zingeving is voor hem als ademen over mogelijkheden. Kijk voor meer informatie op: www.peetzen.com