Nieuwe business modellen in consulting

changing the game; blijf relevant voor je klant

Voorzijde
Achterzijde
28,50
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel
ISBN: 9789490463427
Uitgever: Vrije Uitgevers, De
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Ard-Pieter de Man Marguerithe de Man Annemieke Stoppelenburg
Druk: 1
Pagina's: 200
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
NUR: Management algemeen

Wat is de rol van de adviseur in de informatiemaatschappij? Nu kennis breed beschikbaar is, kenniswerk in rap tempo automatiseert en nieuwe adviesmethoden opkomen, komt het vak van adviseur onder druk te staan. De herstructurering van de adviesindustrie is in volle gang. Vertrouwde namen verdwijnen, nieuwe gamechangers komen op. Deze ontwikkeling biedt echter ook geheel nieuwe kansen voor consultants. Aan de hand van vele cases laat dit boek zien hoe interne en externe consultants nieuwe business modellen

kunnen ontwikkelen, welke kennis daarvoor nodig is en hoe zij een nieuwe, op de 21e eeuw geschoeide relatie met hun klant kunnen aangaan. De tools in het boek helpen bij het vinden van antwoorden op de vraag hoe relevant te blijven voor je klant.