Consumer first / Druk 2

Een praktische kijk op comsumentenpsychologie

Voorzijde
44,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789464946826
Uitgever: Owl Press
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Veronique Vanderhoydonks Koen Wilna
Druk: 2
Pagina's: 264
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
Vervanger van: 9789463936613
NUR: Marketing

Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de consument nu eigenlijk is en hoe je als bedrijf je doelgroep kan definiëren. Het tweede deel focust op wat er in het hoofd van de consument gebeurt wanneer er geconsumeerd wordt. Het laatste deel zoomt in op het eigenlijke koopproces. Hoe komt een consument tot een effectieve aankoop? En hoe kan een bedrijf voor loyale klanten zorgen?

Consumer first is essentieel voor studenten marketing, communicatie, psychologie en gedragswetenschappen. Door de duidelijke structuur en praktische voorbeelden kan dit boek zowel op bachelor- als op graduaatsniveau gebruikt worden. Daarnaast is het ook geschikt voor professionals die hun kennis willen opfrissen of uitbreiden.

Dit boek bevat bovendien extra PowerPoints die de student praktijkgericht op weg zetten.