Marketing vanuit het hart

6 moderne niet-manipulatieve methoden om harten te raken en de wereld beter te maken

Voorzijde
17,51
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 16,63 i
+
Bestel
ISBN: 9789464929591
Uitgever: Brave New Books
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Bert Maes
Druk: 1
Pagina's: 110
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Communicatiekunde algemeen

Marketing is veranderd. Het is niet meer de oude manipulatieve activiteit om producten te verkopen. Het is vandaag de genereuze daad om anderen te helpen hun doelen te bereiken. In dit boek maak je kennis met de essentie van hedendaagse marketing en met 6 moderne trending methoden om op een oprechte manier harten te raken -- aan de hand van voorbeelden van Apple, Nike, McDonald’s, Coca-Cola, LEGO, L'Oréal, Tony’s Chocolonely, IKEA, Tesla, Dove, Patagonia, Adidas, Rolex, Netflix, Samsung en Jeep.