Het MarCom-ABC

100 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen

Voorzijde
Achterzijde
35,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 33,25 i
+
Bestel
ISBN: 9789464788730
Uitgever: Owl Press
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Charlotte Van Hasselt Chloë Jacobs Charis De Craene
Druk: 1
Pagina's: 280
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Marketing

'Waar plaatsen we de CTA?’

‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’

‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’

Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en MarCom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen, spreken ze een vreemde taal.

In dit boek worden 100 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de MarCom-wereld, leer je het vakjargon kennen. Zo babbel je binnen de kortste keren vlot mee met een marketeer en heeft een communicatie-expert geen geheimen meer.

Voor studenten of eender wie interesse heeft in de MarCom-wereld is dit boek een handige gids om overal mee te nemen, zeker bij je eerste stappen in het werkveld. Ben je even niet meer zeker of twijfel je over een term tijdens het werkplekleren of een stage? Blader dan snel even in dit boek en je bent weer helemaal zeker van je stuk!