Digital marketing

Voorzijde
Achterzijde
34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 33,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789464778915
Uitgever: Owl Press
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Tom Goossens
Druk: 1
Pagina's: 248
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Marketing

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieƫn. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing.

Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiƫle vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke route volg ik? En hoe weet ik of ik op de goede weg ben?

Met heldere uitleg en een flinke dosis realisme vind je de weg door het digitale doolhof. Het einddoel: een stevige fundering om je eigen digitale marketingstrategie vorm te geven. Klaar voor de toekomst, met beide benen op de grond.