alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief.
In dit prettig leesbare boek vind je veel tips om het versturen van je nieuwsbrieven weer leuk te maken. Je ontdekt hoe je meer abonnees krijgt, hoe je ze kunt boeien en binden en hoe je een prettige verbinding met ze aangaat. Uiteraard kan e-mailmarketing niet zonder een website en social media en over je openingspercentages is ook genoeg te vertellen. Een boek dat thuishoort op het bureau van elke zzp-er en de marketing afdeling van het mkb.
Anke: ‘Wat super tof dat je dit boek hebt geschreven en dat ik hem nu heb. Ik ben er blij mee en het komt voor mij op een goed moment. Op dit moment ben ik een nieuwe website aan het maken (laten maken) en ik wil met nieuwsbrieven gaan werken. Ik vind het erg fijn lezen en goed te snappen, dat heb je goed gedaan! Dankjewel daarvoor!’
Nooit meer met het zweet op je rug je nieuwsbrief samenstellen of het versturen van je nieuwsbrief uitstellen omdat het niet lukt. Altijd voldoende onderwerpen om het over te hebben, meer reacties en meer geld in het laatje. Dit boek helpt je met het maken van een gedegen plan en zorgt dat je het met plezier uitvoert.