Accountmanagement 4.0

Van connecteren naar floreren

Voorzijde
35,45
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 33,68 i
+
Bestel
ISBN: 9789464148725
Uitgever: Acco
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Johan A.M. Vanhaverbeke Bart de Jonghe
Druk: 1
Pagina's: 272
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2022
Vervanger van: 9789033496295
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

‘We verkopen niet, de klant koopt!’. Accountmanagement 4.0 werkt dit credo op een

heldere en inspirerende manier uit. Dit handboek integreert de laatste wetenschappelijke

inzichten uit de vakgebieden ‘inkoop’ en ‘supply chain management’ en biedt de lezer de

handvatten om de demand chain te doorgronden, een essentiële skill voor elke professionele

accountmanager.

Ten opzichte van versie 3.0 wil 'Accountmanagement 4.0' vooral komen tot een nog dieper

inzicht in de klant. Dat vergt van de accountmanager een holistischere klantenbenadering

die aansluit bij de gestegen eisen en verwachtingen van vandaag.

Accountmanagers zijn niet enkel veelgevraagde profielen in het werkveld, het zijn vooral de

geknipte mensen om een concurrentieel voordeel te verzilveren. Dit handboek focust op de

connectie met de klant. Van connecteren naar floreren.