Consumer First

Een praktische kijk op comsumentenpsychologie

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Consumer First

ISBN: 9789463936613
Uitgever: Owl Press
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Veronique Vanderhoydonks Koen Wilna
Druk: 1
Pagina's: 246
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2022
NUR: Marketing

Consumer first biedt een praktische kijk op het hedendaagse consumentengedrag. De consument wordt in dit boek écht centraal geplaatst. In het eerste deel krijg je een antwoord op de vraag wie de consument nu eigenlijk is en hoe je als bedrijf je doelgroep kan definiëren. Het tweede deel focust op wat er in het hoofd van de consument gebeurt wanneer er geconsumeerd wordt. Het laatste deel zoomt in op het eigenlijke koopproces. Hoe komt een consument tot een effectieve aankoop? En hoe kan een bedrijf voor loyale klanten zorgen?

Consumer first is essentieel voor studenten marketing, communicatie, psychologie en gedragswetenschappen. Door de duidelijke structuur en praktische voorbeelden kan dit boek zowel op bachelor- als op graduaatsniveau gebruikt worden. Daarnaast is het ook geschikt voor professionals die hun kennis willen opfrissen of uitbreiden.