Om onlinemarketing succesvol te laten zijn, is het essentieel dat je maximaal gebruikmaakt van de data die tot je beschikking staan. Iedere onlinemarketeer heeft genoeg data, maar hoe haal je er waardevolle inzichten en lessen uit?
Dit boek laat je stap-voor-stap zien hoe je inzichten uit je onlinemarketingresultaten haalt en hoe je deze kennis gebruikt om je onlinemarketing een paar niveaus hoger te tillen.
Daarnaast laat de auteur je zien welke nieuwe trends je hierbij moet gebruiken, zoals machine learning, marketing automation en de praktische toepassingen in Google Analytics 4, dat vanaf volgend jaar de nieuwe standaard is. Na het lezen van dit leerboek ben je up-to-date over hoe je Analytics goed moet inzetten om je onlineresultaten te verbeteren.
Je leert stap-voor-stap hoe je Google Analytics, het nieuwe Google Analytics 4 en machinelearningtoepassingen moet gebruiken om je onlinemarketing beter te maken.
Met de optimalisatietechnieken zorg je ervoor dat je jouw onlinemarketing met een paar niveaus verbetert.
Het enige Nederlandstalige boek over Google Analytics.
Trefwoorden: Google Analytics marketing handleiding