Baalt u ook zo van uw gebroken display? Of dat uw auto ineens niet start? Vast wel. We hebben er allemaal een gruwelijke hekel aan wanneer produkten niet werken. Of wanneer mensen niet reageren op een manier die wij begrijpen. Of die zelf wellicht ook niet begrijpen.
Als betrouwbaarheidsspecialist let je natuurlijk nóg meer op deze zaken en denk je er op een andere manier over na. In die gedachtegang wil ik u graag meenemen en de achtergronden van fouten en reacties met u delen. Niet om de fouten goed te praten, dat allerminst, maar wel om er inzicht in te krijgen. Waarom gaat nu iets fout, waarom reageren mensen zo?
Dit boek is bedoeld gemakkelijk leesbaar te zijn en is daarom luchtig geschreven, maar heeft wel een diepgaande ondertoon waarbij u veel zult leren over aspecten die te maken hebben met de kwaliteit en betrouwbaarheid van producten en mensen.
Met humor worden serieuze zaken belicht, zodat u naast een lekker leesbare roman (incl. glimlach), ook nog wat opsteekt en af en toe in het dagelijks leven zult zeggen: aha!
Over de auteur:
Harry Roossien is 30 jaar Reliability en Systeem Specialist bij diverse bedrijven en heeft een eigen adviesburo waarbij bedrijven geadviseerd worden over het verbeteren van hun producten en diensten. Hij is voorzitter van de Nederlandse vereniging voor Reliability Engineers en bestuurslid van de Europese Confederatie voor Reliability en Omgevingstesten. Hij heeft van zijn hobby (het vernielen van producten) zijn werk weten te maken, maar dan op een opbouwen¬de en lerende manier. Zijn motto is: mensen blij maken met betrouwbare producten.