Inclusieve communicatie

Alles wat je moet weten om een divers publiek te bereiken

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
32,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 30,40 i
+
Bestel
ISBN: 9789463372763
Uitgever: Pelckmans uitgevers - NBC
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Hanan Challouki
Druk: 1
Relevante opleidingen: Communicatie
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
Voorgeschreven bij o.a.: Christelijke Hogeschool Ede (CHE) Hogeschool Rotterdam
NUR: Marketing

In een samenleving die steeds diverser wordt, gaan bedrijven en overheden constant op zoek naar manieren om efficiƫnt te communiceren en hun doelpubliek te verbreden. Het verschil tussen de diversiteit in de samenleving en het gebrek eraan in het merendeel van de sectoren is enorm groot. Bedrijven zijn zich steeds vaker bewust van het potentieel van diverse doelgroepen en willen weten hoe ze die effectief kunnen bereiken. Het ontbreekt interne communicatiediensten en creatieve bureaus echter aan de nodige expertise om daar werk van te maken.

Met dit boek wil Hanan Challouki daar verandering in brengen. Inclusieve communicatie is een strategische benadering die het mogelijk maakt voor merken om relevant te blijven in een superdiverse samenleving, nieuwe doelgroepen beter te leren kennen en de eigen communicatie- en marketingdoelstellingen te overtreffen.

Inclusieve communicatie is voor bedrijfsleiders, marketeers en strategen die inzien dat de wereld aan het veranderen is. Het is een boek voor iedereen die vooruit wil, die het potentieel ziet van een diverse samenleving en dat ten volle wil benutten.