Heb jij als ondernemende kennis- en transformationeel professional iets waardevols te vertellen waarmee je verschil kunt maken in het leven van anderen? Wacht dan niet langer en schrijf je boek! Want je boek op de markt brengen is een van de allerbeste (en leukste!) marketingstrategieën. Het is het ultieme visitekaartje om jezelf te positioneren als expert, waarmee je gemakkelijker meer en veel beter betalende klanten kunt aantrekken.
Als ervaren auteur en ondernemer toont Sandra Derksen in haar zesde boek op overtuigende manier aan hoe jij je boek in slechts 100 dagen zelf kunt schrijven en publiceren. Zelfs als je bijna geen budget hebt! Dit boek bevat tevens interviews met onder meer zes inspirerende en ondernemende auteurs.
DIT BOEK GEEFT ONDER MEER ANTWOORD OP VRAGEN ALS:
- Welke stappen moet je zetten om je boek te schrijven en zelf te publiceren?
- Hoe waarborg je dat je boek interessant genoeg is om het te kopen?
- Hoe bied je jouw kennis en inspiratie geordend en overzichtelijk aan?
- Hoe kun je slim je schrijftijd inplannen en hoe kun je sneller je boek schrijven?
- Wat komt er bij kijken om je boek zelf uit te geven?
- Hoe zit het met de kosten en verdiensten van je boek? (Sandra laat het je exact zien!)
- Hoe zou je al geld kunnen verdienen met je boek vóórdat het op de markt verschijnt? (Sandra toont je enkele van haar resultaten!)
- Hoe zet jij je boek in als klantmagneet?
“[Sandra] geeft je veel opties en mogelijkheden om het op een manier te doen die bij jóu past. Als schrijver, als entrepreneur, als mens. Ze helpt je om al je angsten en twijfels en “wie zit daar nou op te wachten” te tackelen. Ze laat je zien waar je boek allemaal toe kan leiden, wat het allemaal zichtbaar en mogelijk maakt.... Kortom ze heeft echt alles van cover tot cover voor je gecoverd.”
- LOU NIESTADT