De CX Travel Guide

Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met Customer Experience

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

De CX Travel Guide

Andere versies
ISBN: 9789463012621
Uitgever: Eburon
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Nienke Bloem Evelien van Damme Karolien van der Ouderaa
Druk: 1
Relevante opleidingen: Management in de Zorg Ad Management in de Zorg
Pagina's: 136
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
NUR: Marketing

Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!

De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met Customer Experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over Customer Experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld!