Excelleren in service

Omslag naar een emotionele relatie met klanten en medewerkers in tien paradigmashifts

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
49,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 47,45 i
+
Bestel
ISBN: 9789462763425
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Jean-Pierre Thomassen Eric de Haan
Druk: 1
Pagina's: 250
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
NUR: Management algemeen

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en over de operatie.

Met ruim 120 praktijkvoorbeelden, twintig tools en twee scans is 'Excelleren in Service een robuuste roadmap om concreet en fundamenteel werk te maken van excellente klantgerichtheid, voorbij mooie woorden, 'projectjes' en goedbedoelde initiatieven. Het is daarmee ook een waardige opvolger van het boek Service Excellence dat in 2016 door verschillende vakjury's in Nederland en België tot het beste Nederlandstalige marketingboek werd gekozen.

'Service hoort in de bedrijfsstrategie thuis. De tien paradigmashifts die nauwgezet in dit boek worden omschreven, compleet met cases, nemen u mee van het standaard management-abc naar anders denken, andere keuzes durven maken dan we gewend zijn, omdat we nieuwe doelen nastreven. Doelen geladen met emotie en oprechtheid. Al lezend wordt u het doel van dit boek steeds duidelijker. U wordt aangespoord service als menselijke waarde te zien. Weg van het doordraven in businessmodel canvassing, digitale transformatie en standaardisering. Service is geen kostenpost maar een investering in klantsucces.'

Egbert Jan van Bel, expert in klantgerichtheid en auteur van 'Kloteklanten'

'Dit boek is een must-read voor organisaties die excelleren in service de norm willen maken en de klantbeleving centraal willen stellen. Gebruikmakend van wetenschappelijke inzichten en geïllustreerd door inspirerende voorbeelden laten de auteurs aan de hand van tien paragdigmashifts zien hoe dienstverleners, maar ook productieorganisaties, dit omdenken kunnen vormgeven.'

Prof. dr. Jenny van Doorn, Professor in Services Marketing, Rijksuniversiteit Groningen