Decisions by Design, In vier stappen naar breed gedragen besluiten

in vier stappen naar breed gedragen besluiten

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
42,50
Levertijd: 4 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 40,38 i
+
Bestel
ISBN: 9789462761490
Uitgever: Vakmedianet
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Marjolijn de Graaf Edwin de Graaf
Druk: 1
Pagina's: 224
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2017
NUR: Management algemeen

Het handboek voor veranderaars en game changers om tot gedragen besluiten en betere resultaten te komen

Decisions by Design:

Van een opgelegde verandering naar een gedragen toekomst.

Een procesmatige benadering met een resultaatgerichte aanpak.

Focus op kwaliteit door evidence-driven besluiten.

Decisions by Design is een eenvoudig en krachtig instrument om met actieve participatie tot de best haalbare en houdbare besluiten te komen. Vier ontwerpstappen leiden jou als veranderaar, interactief met de betrokkenen, naar cruciale en gedragen besluiten, waarin alle perspectieven en werkelijkheden erkend zijn.

Deze besluitvormingsmethode weet om te gaan met de valkuilen in groepsprocessen (zoals tunnelvisie), tegenstrijdige belangen, denkfouten (zoals de neiging tot zelfoverschatting), intuïtie en de borging van het besluit voor de lange termijn.

"Te snel oordelen, emotioneel reageren, blijven hangen bij nieuwe inzichten - ik ben in al deze valkuilen getrapt. Decisions by Design brengt je in beweging om het anders te doen. Het boek zet je aan om de stappen en principes meteen in praktijk te brengen. Ik kan je verklappen: het werkt!"

Hans van der Loo, co-founder van betterday en energyfinder en bestsellerauteur van o.a. Waar haal je de energie vandaan? en Musk Mania

Marjolijn de Graaf en Edwin de Graaf zijn de motor achter Impact Company. Impact Company faciliteert veranderaars en leiders naar succesvol organiseren met blijvende impact en meer betrokkenheid.