Corporate Universities

aanjagers van de lerende organisatie

Voorzijde
Achterzijde
61,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 58,43 i
+
Bestel
ISBN: 9789462760707
Uitgever: Vakmedianet
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Martijn Rademakers
Druk: 1
Pagina's: 230
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789013097184
NUR: Management algemeen

Corporate Universities bevat een schat aan strategische concepten, instrumenten en inspirerende voorbeelden waarmee senior managers en HRD-professionals direct aan de slag kunnen. Antwoorden zijn te vinden op vragen als:

- Hoe kan ik mijn corporate university inzetten bij het vernieuwen, implementeren en optimaliseren van strategie?

- Wat voor corporate university past het beste bij mijn organisatie?

- Hoe creƫer ik een corporate university met strategische impact?

Multinationals, nationale spelers en (semi)overheidsorganisaties delen in dit boek hun lessons learned, inzichten en tips over de ontwikkeling en inzet van hun eigen corporate universities. Daarmee krijgt de lezer een kijkje achter de schermen van een nieuwe generatie corporate universities die het beste uit het leervermogen van hun organisatie weet te halen.

Aan dit boek werkten vele professionals mee uit wetenschap en praktijk.