Business Bloopers

meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
18,46
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 17,54 i
+
Bestel
ISBN: 9789462542716
Uitgever: Mijnmanagementboek.nl
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Frans Reichardt Ed van Eunen Thijs van Eunen
Druk: 3
Pagina's: 256
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
NUR: Marketing

De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.

Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken.

Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders.

"Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen."

Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0

"Business Bloopers is een lekker leesbaar boek. Goed gedocumenteerd, duidelijk beschreven en met prima businesslessen! Het boek is een must voor elke marketeer, want er valt veel te leren. Roze brillen en oogkleppen: een gevaarlijke combinatie.”

Rob Benjamens, partner Brand & Business Architects

"Dit boek helpt ons te leren van oude fouten, zodat we de kans krijgen om weer leerzame nieuwe fouten te maken."

Arko van Brakel, directeur De Baak, instituut voor leiderschap en ondernemerschap

“Je kunt falen of succesvol aantonen dat iets niet werkt. Wie experimenteert en innoveert, moet falen niet alleen accepteren, maar zelfs omarmen. Soms heb je een boek nodig om dat te leren.”

Boris Veldhuijzen van Zanten, founder & CEO TheNextWeb