Neuromarketing

maximale impact met marketing en communicatie

Voorzijde
Achterzijde
26,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789462200050
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Eric van Arendonk Adriaan Polderman Karel Smit
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
NUR: Management algemeen

Ons onderbewustzijn bepaalt voor 95 procent ons gedrag. Nieuwe technieken uit de

medische wetenschappen maken het mogelijk om deze processen in het brein zichtbaar te maken. Ineens zien we waarom consumenten doen wat ze doen en hoe

merken en marketingcommunicatie bepaalde emoties activeren. Neuromarketing

laat zien dat emoties zichtbaar en oproepbaar zijn.

Dit boek biedt need to know-informatie voor merkenbouwers en iedereen die zich

professioneel bezighoudt met communicatie. Kennis van neuromarketing zal merken

sterker maken en communicatie effectiever. Daarnaast is het ook nog eens boeiend

om te lezen wat er zich in je hersenpan afspeelt.

De marketeer die niet leert, zorgt niet goed voor 'zijn' merk en de klanten van het merk. We moeten blijven leren over die intrigerende consument. Hoe grillig, onvoorspelbaar en adaptief die ook is! Daarom is het fascinerend om juist te leren hoe ons brein werkt. Het merk laden verdient constante aandacht, voeding en zorg. Dit boek verschaft ons inzichten in de manier waarop merken laden beter kan. Een must read voor hen die het versterken van de betekenis, de kracht en de waarde(n) van het merk echt tot hun verantwoordelijkheid maken. En niet alleen vanuit economische motieven, maar ook vanuit de opvatting dat een sterk merk wordt gemaakt en onderhouden door 'rentmeesters' die hun werkelijke uitbetaling in de toekomst behoren te krijgen. Jacques Kuyf, CEO - FD Mediagroep

Neuromarketing is een game changer. Niet de zoveelste buzz en moneymaker voor

zelf uitgeroepen marketinggoeroes. In dit boek wordt haarfi jn en met interessantevoorbeelden uitgelegd waarom dat zo is en waarom neuromarketing onze modellenover hoe klanten denken en beslissen letterlijk op hun kop zet. Eric, Karel en Adriaan:

schitterend werk met dit volledige en toegankelijke boek!

Marc Van de Perre, managing partner Interface Marketing en auteur van Ken uw Klant:

klantwaardemanagement als motor voor uw marketing

Met het toepassen van neurosciencetechnieken krijgen marketing en marktonderzoek

onmiskenbaar een nieuwe dimensie die communicatie en productontwikkeling

effectiever en doeltreffender kan helpen inzetten. Karel Smit, Adriaan Polderman

en Eric van Arendonk zetten met dit boek de ontwikkelingen op een rijtje en geven treffend aan dat de combinatie van de nieuwste neurotechnieken met bewezen

onderzoeksmethoden verrassende nieuwe inzichten oplevert die het vak van de

marketeer op een hoger plan tillen. Een must read voor wie bij wil blijven in een zichsnel ontwikkelende wereld!

Drs. Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur onderzoeksbureau

Motivaction en voorzitter MOA