In een snel veranderende wereld is het soms lastig als ondernemer of bedrijf om bij te houden waar interessante ontwikkelingen plaatsvinden. Eén van deze ontwikkelingen is het zakendoen in een virtuele wereld of uw producten verkopen met een Non-Fungible Token. Wat is dit precies en is het iets waar uw bedrijf of organisatie ook op in moet spelen? Wat zijn de voordelen, wat zijn de nadelen en wat zijn de risico's? Op al deze vragen probeert dit boek een antwoord te formuleren.
Maar het boek gaat verder dan dat. Het boek neemt u mee met praktische voorbeelden van hoe en wat grote internationale en gerenommeerde bedrijven doen met NFT's. Het boek gaat dieper in op metaverse, de digitale wereld waar zakendoen net zo normaal gaat worden als in de fysieke wereld. U krijgt eveneens inzicht in wat u zelf zou moeten doen als u serieus aan de slag zou willen gaan met NFT's. NFT's zijn geschikt voor vrijwel alle sectoren of het nu kleding, vastgoed, aandelen, culturele instellingen of goede doelen zijn.